Bedroeft maar ook dankbaar.. mijn hart doet wel pijn..

7 december 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Gisterenavond hebben we heel naar nieuws uit Nederland gekregen. En ik ben wel heel verdrietig...

Onze lieve Dexter is overleden, hij was nog veel te jong.

5 jaar is hij geworden, hij is overleden aan nierfalen.

Hij had blaasgruis en hij heeft bij de dierenarts een katheter gekregen, Ilse en Rick hebben er alles aan gedaan, ze zijn meerdere keren met hem naar de  dierenarts geweest, maar het heeft niet mogen baten. Hij heeft het niet gered.

Deze tekst wil ik aan hem opdragen (hij is van Jerome K. Jerome).

Katten zeggen geen onaardige dingen.

Ze vertellen ons nooit iets "voor onze eigen bestwil wat er allemaal verkeerd is aan ons. Ze herinneren ons niet aan de fouten die we in het verleden gemaakt hebben.

Katten nemen ons zoals we zijn.

en dit vond ik ook mooi (vanTroeke van Rijswijk)

Ik zie je slapen en ik vraag me af, waar droom je van.

Rick en Ilse ze hebben super goed voor hem gezorgd, zij hielden ook van hem net als iedereen van ons gezin.  Wat een kleine troost is, is dat ik weet dat Dex een fijn leven heeft gehad.

Dag lieve Dexter..

Ik wist het niet..  maar dit zij de laatste foto's van mij samen met Dex....  Dexter samen met het speelgoed wat hij van Wilma heeft gekregen.  Dexter, heerlijk op een vachtje.  Dexter, mooi is hij.

Dex bij Ilse en Rick thuis.  Dexter met Rick, een mooi stel samen.

Dexter, hij is groot en zwaar en zo pak ik hem op hij ontspant zich dan helemaal..  Dex nog in Ruurlo op schoot.

Dexter hij kroelde zo graag..

Wat een mooie kat ben je toch, bedankt voor alles lieverd.  Dexter is verhuist van Ruurlo naar Deventer.

Dexter wordt geborsteld en de haren vlogen vaak in het rond.  Dexter op de schutting bij Ilse en Rick.  Dexter scherpte dan gelijk even zijn nagels aan de balk.  Dexter hoorde er ook bij met Kerst.

Joehoe Dexter..  Dexter hij kroelde zo graag..

1. Ania:
    Sterkte!
  2. JAN ZOETEBIER:
    8 december 2017
    veel sterkte met het verlies.
  3. Petra en Henk:
    8 december 2017
    Wat sneu allemaal......een goed leven heeft Dexter zeker gehad. Probeer het een plekje te geven....sterkte xxx
  4. Helga:
    9 december 2017
    Oh wat naar maar hij had een fijn en liefdevol thuis bij Rick en Ilse
  5. Silvia Weenink:
    11 december 2017
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.