Dag 9 20 april 17

21 april 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Vandaag ff boodschappen gedaan. En nieuwe boots voor het duiken gekocht, onze oude begonnen wat dun op de voetzool te worden en dat is niet prettig als je van de kant af over scherpe rotsjes moet lopen. Ook wat extra O ringen gekocht, die zijn nooit weg.

Daarna zijn we gaan duiken meer richting het noorden en dit keer een mooie en relaxte duik. Ik moest nog wel wat trimmen maar het ging al een stuk beter dan gisteren. Leuke dingen gezien, een baby lionfisch, vuurworm, schorpioenvis enz enz. zie foto’s.

vuurworm - ook niet aaibaar - wel mooi  een baby Lionfish

honingraat vis - kan van kleur veranderen.. mooi om te zien  Horse shoe fether duster

deze vind ik er lief uit zien, naam bij mij onbekend..  een gele trompetvis

Daarna nog ff het zwembad in, lekker wat gezwommen en de lunch.. ja die hebben we bij het zwembad opgegeten gewoon een simpele boterham, maar ook dat is heerlijk.

En toen nog even naar de boulevard gewandeld. lekker misschien gaan we nog een bootje huren..... De keuze is reuze op de linker kunnen 3000 mensen mee, dus dat kan gezellig worden.. Of gaan we voor de rechter, iets authentieker...

Te huur?? 20170420    Nice met houten eenden/drakenkop?

Richard heeft vanavond in de keuken gestaan en het ruikt heerlijk.. Nasi.. jammie ik krijg trek.

1. Helga:
    21 april 2017
    het leven is op dit moment een groot feest , heerlijk om je dagen zo door te brengen. Kan je je voorstellen dat er straks gewerkt moet gaan worden . Maar ook dat zoveel anders zijn dan in Nederland .
  2. Loesmartijn:
    Mooie foto's!
  3. Joke:
    21 april 2017
    Geweldig om jullie verhalen te lezen.
    het is jullie gegund om hier te zijn.

Groet Harry en Joke
  4. JAN ZOETEBIER:
    22 april 2017
    lekker doorgaan zo!!
  5. Silvia Weenink:
    22 april 2017
    Hallo allemaal, dank voor jullie leuke reacties.
  6. Ania:
    24 april 2017
    Wauw! De foto's kunnen linea recta National Geographic Channel in :-D!