rondje van de zaak, koffer stress

13 april 2017

Op dinsdag ochtend om 04.30 zijn we vanuit Ruurlo vertrokken met 2 auto's. Cor & Marjon, Door & Bennie zouden ons wegbrengen. We hadden bedacht dat het leuk zou zijn om de heren in de voorste auto te laten rijden, de dames zouden dan in auto volgen. Bij de eerste rotonde dachten de dames... wat doen ze nou? Ja hoor rondje van de zaak, we gingen weer retour naar huis. Rich was zijn horloge vergeten, kleinigheidje hou je altijd.

onderweg in de auto

Na een voorspoedige autoreis kwamen we op Schiphol aan. Wij dachten, we droppen de koffers en dan gaan we uitgebreid koffie drinken.  Jammerrrrrr de handbage was te zwaar, de dame aan de balie was onverbiddelijk. Gevolg.. overpakken van het een en ander in de koffers. Dat is uiteindelijk na tig keer gelukt (want, de laptop mocht dus niet in de koffer) ggrrr. Toen bleek dat we over bagage hadden. We kregen  boardingpass mee en we moesten eerst even gaan afrekenen bij Swiss.. en nog wat balie. Dat was nogal duur (druk ik me zachtjes uit), ook bij de Tui balie waren ze onverbiddelijk. Weer terug naar Swiss balie en ... we hadden geluk, we hadden een andere medewerker die ons hielp en toen viel de reuze mee :-).

Na de koffie het tot ziens aan iedereen, Ook Ilse en Edwin waren naar Schiphol gekomen. Toch heel raar hoor, dat afscheid nemen.

Vlucht info, Amsterdam Airport  Schiphol 12 april 2017 richting gate  yess Gate gevonden  En we vliegen met Tui

Yess. Bonaire, here we come

Toen door de douane en richting gate..

Na een reis van 09.45 uur waren we op Bonaire, de reis is prima verlopen. Heel fijn gezeten bij de nooduitgang, wat een ruimte voor de benen :-).

1. Erik:
    13 april 2017
    Heel veel succes en plezier
  2. Helga:
    13 april 2017
    Had je goede plaatsen /stoelen gekozen lekker het vakantie gevoel ??
  3. Joke en Ton Ariaans:
    14 april 2017
    Wij wensen jullie veel geluk op Bonaire
  4. Joost:
    14 april 2017
    Hoi nou het avontuur kan beginnen! Geniet er van bye Joost
  5. Marjo:
    14 april 2017
    Na wat opstart probleempjes hoop ik dat nu alles naar het zin is!! Heel veel geluk samen. Liefs Marjo
  6. Linda Wezinkhof:
    14 april 2017
    Hallo Richard en SIlvia, wij wensen jullie veel geluk op Bonaire. Geniet! Ik vind het erg leuk om je reisverslagen te lezen en jullie zo te volgen. Groetjes Linda en Jan