Dag 10 en 11 (21 en 22 april 17)

22 april 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Dag 10 - 21 april, naar de bank geweest. Alle spulletjes (reader en pasjes) waren er nog niet maar we konden wel geld storten op onze nieuwe rekening. Verder het nieuwe huurcontract daar laten uitprinten en scannen want die spullen hebben we hier niet zelf.  We zijn er achter gekomen dat het zich loont om even de banken te vergelijken als je Euro’s wilt wisselen, dat geld heb je snel verdiend. Nog even langs de tweede schoollocatie van SGB gereden, het Lyceum.

Lyceum SGB - tweede schoollocatie  Lyceum SGB

Verder ’s middags weer aan het zwembad geluncht en rustig aan gedaan.

Dag 11 - 22 april

Testritten met 2 Hilluxen, Ruud kent een monteur die wel even de auto’s wilde bekijken. Ze zijn beide goedgekeurd. Motorisch liepen ze nog goed, natuurlijk zijn het tweedehands auto’s dus ja.. er zitten wat krasjes etc. op.

We hebben gekozen voor 1 van de 2 en de auto staat al bij huis, de huurauto hebben we gelijk weggebracht naar Jan. De zwarte is de huurauto..

auto  Onze eigen Hillux  Hij ziet er nog netjes uit  en de voorkant mooi grijs is niet lelijk

Daarna naar de groothandel en hout en schroeven gekocht, er moet natuurlijk wel een duik rek in de bak komen waar we de duikflessen in kunnen leggen. De prijs van het hout viel ons mee, ik vond de rvs schroeven in verhouding best prijzig. Rich kan zich even gaan uitleven met het in elkaar knutselen van het rek.

Meten is weten  alles haaks?

Vandaag ook even met onze dochter geskypt, heel gezellig. We hebben deze week al best veel geskypt met familie, gek hoor zo ver weg en dan toch zo dichtbij.

1. Helga:
    23 april 2017
    nou auto ziet er uit als nieuw ....niks mis mee !!! huisje ziet er net zoals de huisjes op St Maarten , grappig
  2. JAN ZOETEBIER:
    2 mei 2017