Dag 3 - 14 april ’17 - Een drukke maar erg fijne dag..

15 april 2017 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Deze dag is er een met een gouden randje.

Rich is op gesprek geweest bij SGB en… hij heeft de job hoofdhuisvesting facilitaire dienst, heel fijn. Betere secundaire arbeidsvoorwaarden en een uitdagende leuke job. We zijn er heel blij mee. Verder heeft Rich nu wat extra vakantiedagjes, want hij hoeft pas op de 24e te beginnen ook niet verkeerd heerlijk kunnen we nog verder bijkomen/relaxen en genieten.

Loes… ookdat heeft positief uitgepakt voor ons…. Loes gaat op 6 mei voor een half jaar naar Nl en wij mogen dan van haar benedenwoning gebruik maken, erg fijn. We gaan dus binnenkort verhuizen. dat verdient een bloemetje, en aangezien er hier hele mooie bloemen zijn......

mooie bloemen  rode bloemen

oranje bloemen   bouganvile

Al met al een hele goeie dag voor ons. We hebben lekker gezwommen in het zwembad op het park. En om alles te vieren zijn we gaan uit eten bij de Cubaan lekker hoor. Ik had Tonijn sashimi en Richard Mai Mai vis, ja jullie lezen het goed Richard heeft vis gegeten, lekker flesje rosé erbij heerlijk… Daarna op ons gemakje naar huis gewandeld langs de boulevard, daar nog even gezeten en genoten van de zwoele avondlucht en het uitzicht.

1. Marjon:
    YEAH! Super. Gefeliciteerd!!
  2. Joke en Ton Ariaans:
    15 april 2017
    Veel succes heerlijk he zo relex we weten wat het is geniet er van groetjes
  3. Inge:
    Aah gefeliciteerd super!
  4. Esther mulderije:
    15 april 2017
    richard gefeliciteerd veel succes hiermee gr geert esther en tim
  5. Sabien:
    15 april 2017
    Wat geweldig, echt heel leuk! Gefeliciteerd!
    En wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden, ik leef steeds helemaal met jullie mee
    Geniet van jullie nieuwe leven!
    Gr Jan en Sabien
  6. Betsy:
    15 april 2017
    Gefeliciteert. Heel veel succes met je "vakantie " werk.
  7. Petra en Henk:
    15 april 2017
    Dat is fantastisch. Van harte gefeliciteerd. Echt fijn voor jullie xxx
  8. Gerrit Hietbrink:
    15 april 2017
    Gefeliciteerd met de baan Richard en veel succes
    Ook veel geluk met de woning voor een half jaar
    Veel geluk samen
    Groetjes Gerrit & Gerry
  9. Helga:
    15 april 2017
    wauw , leuk hoor alles gaat jullie voor de wind , fijn dat is toch een heerlijk gevoel dat alles op zijn plaats valt . Het leest als of jullie op vakantie zijn ha ha . Wat zei van der Valk ????
  10. Linda Wezinkhof:
    16 april 2017
    Super! Gefeliciteerd. Richard succes en wat fijn dat jullie voorlopig een fijne woning hebben.
    Groetjes Linda
  11. Joost:
    16 april 2017
    Nou nou wat beleven jullie veel en alsmaar uit eten! Proficiat met de baan lijkt me heel fijn en geniet nog even van de vakantie!
  12. Lydia & Jan:
    18 april 2017
    Ik geloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben. Het gaat dus goed met jullie. Fijn hoor. Het was toch eerst voor ern jaar???? Ik geloof er niks van hihihi.
  13. JAN ZOETEBIER:
    18 april 2017
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan!! Weer een stapje verder in het emigratieproces.