dag 4 - 15 april 2017 Warmte en jeuk..- en duikspullen – tweede duik

16 april 2017 - Bonaire, Nederlandse Antillen

15 april

Het huisje waar we nu verblijven ligt aan drie kanten ingesloten door andere huizen en het is er erg warm. Vannacht zijn we beiden wakker geworden omstr. 04.00 en we hadden het echt ontzettend warm.

En omdat het bij ons huisje stikt van de zandvliegen zitten we beiden onder de bultjes die ontzettend jeuken terwijl we er niet aan hebben gekrabd.  We hebben een allergiepilletje genomen en gesmeerd met azaron. Toen hebben we beiden nog wat gedoezeld.

We hebben alle reacties gelezen die iedereen op ons blog heeft geplaatst, heel erg leuk. Het is voor ons fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven. Dank jullie wel ;-).

Aangezien het morgen Pasen is hebben we nog even snel wat boodschapjes gedaan.

Straks na de koffie gaan we weer duiken bij Cliff, ik wil nog een keer op zoek naar Mr. Froggfish en dit keer neem ik de camera mee. Als we hem vinden zal ik t.z.t. een foto van dit bijzondere diertje posten.

Ha, we hebben onze froggy gevonden en ik heb er foto’s van gemaakt.. hij zat nog op precies dezelfde plek als vorige keer. Het was een mooie relaxte duik.

koraal  baars  queen angelfish  froggfish

Frogfish op de meer Oranje foto van de  Frogfish werd ik bijgelicht door een andere duiker die een lamp bij zich had. Op een diepte van 12.8 mtr. zien wij hem als een soort van groen, zie onderste foto. Het is echt een heel bijzonder dier. Hij "loopt"met die kleine vinpootjes..

1. Janette:
    16 april 2017
    Wauw wat een prachtige foto's heb je gemaakt!!!
  2. Sabien:
    16 april 2017
    Artis aquarium is er niets bij
  3. Jacques:
    16 april 2017
    Smeren en allerfree slikken. Schitterende foto's
  4. Frans:
    16 april 2017
    Hey luitjes...leuk te lezen dat zaken zo voorspoedig gaan...en jullie raken al aardig ingeburgerd... genieten maar. Wij zitten hier te kou kleumen..de enige warmte hier was vanavond van het paasvuur.
    Grt Anita en Frans....
  5. Loesmartijn:
    17 april 2017
    Loes: mooie foto's!
  6. Bianca Kasteel:
    17 april 2017
    Hoi Sylvia en Richard
    Wat leuk om te lezen dat jullie je droom op Bonaire verwezenlijken!! Je leeft maar één keer..
    Heel veel plezier, geniet ervan!
    We blijven jullie volgen via de verhalen op fb.
    Groetjes Albert en Bianca