Dag 22 – 3 mei 2017

3 mei 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Vandaag heb ik mijn eerste job interview gehad op Bonaire, mmm ben benieuwd of het wat gaat worden. Het gesprek verliep niet verkeerd, maar dat zegt natuurlijk niet alles.  Het was voor de functie van Front Office Medewerker, het resort was, om het heel zwak uit te drukken nogal luxe. Ik heb me zelfs laten vertellen dat de Nederlandse koninklijke familie daar verblijft als ze op het eiland zijn.  De Kamerprijzen variëren tussen de  $300 en $1000 per nacht en als er vakanties zijn (zoals bv Kerst dan kan de prijs oplopen naar $ 2000 per nacht en zijn ze altijd helemaal vol geboekt). Ik heb ff wat foto’s gedownload van deze plek om jullie een indruk te geven. De dame waar ik het gesprek mee heb gehad heeft aangegeven dat ze laten weten of ik wel of niet voor deze functie in aanmerking kom, maar het kan nog wel even duren omdat het eerst besproken moet worden met het management. Overigens zou het om een periode van 3 maand zijn want ze deden niet aan langdurige contracten. Ik wacht het wel even af.

bedroom Harbour Village  badkamer Harbour Village  Strand Harbour Village

Verder ben ik ook nog even langs het animal shelter gereden want daar zit ook een dierenkliniek. Ik heb de dierenarts gevraagd of er misschien werk is, niet dus.

Voor vanavond hebben we een afspraak met Ronaldhino gemaakt, i.v.m. een sleutel die we krijgen van een berging vlak bij ons nieuwe woonplek waar we onze duikspullen straks kunnen opbergen als we zijn verhuist.