nog 6 dagen en dit was een moeilijke dag....

5 april 2017 - Ruurlo, Nederland

Afscheid nemen van Peña

Peña mijn pony heeft 16 jaar bij ons mogen wonen, we kochten hem toen hij 4 was. En al die jaren is hij lief en betrouwbaar geweest, een schat. We wilden afgezien van de reis het hem niet aandoen om op zijn 20e te moeten verhuizen naar het warme Bonaire.

Vandaag zijn we naar Arnhem geweest  naar de Bio manege, een manege voor kinderen met een beperking.We hebben Peña aan hen geschonken. Vandaag zijn we voor voorlopig de laatste keer bij hem geweest. Hij gaat het goed krijgen daar, ze zullen goed voor hem zorgen. Ik heb nog één keer een buitenrit gemaakt en dan doet het afscheid pijn... Als we op bezoek komen naar Nederland dan gaan we hem daar zeker opzoeken.

samen

wij vinden het bos mooi..      nog één keer in galop

De kipjes waren vandaag blij.. ik heb het hele buitenhok omgespit... mmm lekker wormpjes..

blije kipjes

En zo gaan de dagen voorbij. iedere keer zijn er dingen die je voor de laatste keer doet

Maar zo langzaam aan begint ook het gevoel te komen van we gaan bijna vertrekken en dat is leuk..

1. Petra en Henk:
    5 april 2017
    Wat fijn dat pena een goed thuis heeft gevonden. Ik kan mij indenken dat deze week met bepaalde gevoelens voorbij gaat. Spannend, ook voor ons!
  2. Irma:
    5 april 2017
    Heftig. Maar een warm afscheid voor deze knappert. En wat zal Peña een fijne oude dag krijgen
  3. Betsy:
    5 april 2017
    Moeilijk maar ook goed om dit te doen. Zelfs ik mis hem in de wei. Apart he?
  4. Joost:
    5 april 2017
    Hoi O jee wat lijkt mij dat moeilijk maar je hebt wel een top adres voor hem gevonden, je kippen wil ik wel kom maar brengen :)
  5. Marjon:
    5 april 2017
    Mooi geschreven,sil. Wat fijn dat je hebt gezien dat hij goed terecht is gekomen.
    Wat gaat het snel volgende woensdag zit je al in Bonaire!
  6. Jacques:
    5 april 2017
    Wat een moeilijke dag maar met een gouden randje.
  7. Ania:
    6 april 2017
    Afscheid nemen van trouwe vriend is altijd moeilijk. En dat maakt niets uit of dat mens of dier is. Je heb mooie herinneringen aan Peña - en die blijven voor altijd ondanks de afstand.
  8. Wilma:
    6 april 2017
    De link van jullie verhalen gekregen van Rick dus dan kunnen we jullie een beetje blijven volgen, Silvia en Richard.
    Toi, toi, toi.
    Hartelijke groet,
    Wilma
  9. Helga:
    6 april 2017
    lieve Sil , wat knap dat je dit kunt ....het komt vast goed met hem .
  10. Helga:
    6 april 2017
    heb net even gekeken ziet er idd mooi uit en fijn dat er bitloos gereden wordt . Hoop op nog vele goede jaren voor hem en wat fijn dat ze hem zo lief vinden en hij het zo goed doet .