Vandaag zijn er weer dingen van het lijstje afgevinkt, het lijstje wordt gelukkig korter.

6 april 2017 - Ruurlo, Nederland

Nog 5 dagen voor vertrek. We hadden nog een aantal zaken op ons lijstje staan die gedaan moesten worden.

Vandaag ben ik (Silvia) voor het laatst naar de Nederlandse kapper geweest, na 2 uur was mijn haar weer mooi gekleurd en geknipt. Ik kan er weer even tegen.

De Opel Corsa moest nog verkocht worden, ook een dingetje. Ik heb diverse bedrijven gebeld en we zijn bij 1 bedrijf in Lochem langs geweest.  Wat ik heb bemerkt is dat het zich loont om meerdere bedrijven te vergelijken. Vandaag heel snel in Groenlo de auto verkocht, voor de prijs die wij er voor wilden hebben :-). Na thuiskomst direct de verzekering opgezegd en een Engelstalige royementsverklaring aangevraagd want op Bonaire willen we misschien een auto kopen dan zijn de schadevrije jaren natuurlijk mooi meegenomen voor de verzekering.

Opel Corsa Enjoy

Ik ben blij dat het lijstje korter wordt. En toch denk ik vaak, vergeet ik niet iets?

1. Helga:
    6 april 2017
    schiet toch lekker op zo .. Nou jij vergeet vast niets hoor daar geloof ik helemaal niets van . Jij bent een regelnicht dus dat komt helemaal goed ( ha ha )
  2. Edwin:
    6 april 2017
    Je wordt al een echte Blogger :-) Leuk om straks op deze manier jullie avonturen te lezen!

Groetjes,
    Edwin
  3. Lydia & Jan:
    6 april 2017
    Silvia wat leuk om jullie zo te volgen.
    We wensen jullie een hele goeie reis.
    Xxxxjes jan en lydia
  4. Frans:
    7 april 2017
    Hey jullie beiden... alvast een voorspoedige reis gewenst... en wat betreft auto's verkopen.. ja idd daar kan je zowat op afstuderen.
    We gaan lezen hoe het een en ander gaat lopen daar... aan het weer zou het niet mogen liggen. Ben benieuwd te horen waar Rich straks gaat werken en of hij het tempo daar kan bijhouden.. :-)

Grt uit Warnsveld...
  5. JAN ZOETEBIER:
    10 april 2017
    Heel veel geluk en wijsheid!!
  6. Lydia & Jan:
    10 april 2017
    Nog 24 uur en dan gaat de grote reis beginnen.
    We blijven jullie op de voet volgen.
    Nogmaals een hele goeie reis.
    Xxxxxxxjes Jan & Lydia