Nog 3 dagen en nog steeds is er van alles te doen

8 april 2017

Vandaag was er ook weer voldoende te doen voor ons.

Nog een paar kleine boodschapjes gedaan.

Binnen hok van de kipjes uitgemest en nieuw zaagsel erin.

Salvo geborsteld en bijgeknipt, daarna voor de laatste keer aan de longe lijn, zoals normaal voor Salvo. Stappen is de moeilijkste gang, het liefst gaat hij voluit.

Salvo, nog een keer lekker borstelenstappen Salvo.... zeker niet..

Portret van Salvo Salvo, je bent een plaatje

Ook Dexter moest er aan geloven... borstelen.. mm dat vind ik niet heel erg leuk.. en "als jij borstelt dan scherp ik ondertussen mijn nagels even. Want dat moet ook gebeuren".

Als jij borstelt, dan scherp ik ondertussen mijn nagels even... ik hou van over de grond kroelen

Dexter blijft ook in Nederland.. voorlopig nog  even thuis.

Verder hebben we alvast wat spulletjes bij elkaar gezocht. Vanavond komen Door & Bennie.. wij denken dat we uit gaan eten met zijn allen.

We zijn de afgelopen weken zo vaak gezellig mee uit eten geweest met familie vrienden en van mijn werk dat ik vrees dat de kilo's eraan vliegen. Straks op Bonaire moeten we maar veel gaan zwemmen, dan verdwijnen "onze"zwembandjes vanzelf. Hoop ik..

We hebben best veel hele leuke kaarten gehad.

wat een mooie kaart  leuk, kaartjes

1. Hermanda Engel:
    8 april 2017
    Veel geluk en veel plezier op Bonaire

Richard, Saskia en Hermanda Engel
  2. Henk en jolanda Ligtenbarg:
    8 april 2017
    Richard en Silvia wij wensen jullie heel veel geluk samen in Bonaire dit is jullie wens volg jullie hart en tot ziens vele gr henk en jolanda
  3. Helga:
    8 april 2017
    Nog even en je hebt echt ALLES voor de laatste keer gedaan . Fijn dat alles zo op zijn plaats valt en dat jullie met een gerust hart kunnen vertrekken . Geniet nog van de laatste daagjes hier . Dikke X
  4. Femke:
    8 april 2017
    Heel veel geluk en plezier op Bonaire, hoop dat jullie het heerlijk gaan hebben!

Groetjes Femke
  5. Frans:
    9 april 2017
    Hey luitjes... het schiet op
    Goede reis en veel plezier.. keep us posted.....

Groeten,

Frans en Anita
  6. JAN ZOETEBIER:
    10 april 2017
    Spannende tijd. Heb nog niets gehoord van de Scholengemeenschap.
    Groetjes uit Heteren.
  7. Ania:
    10 april 2017
    .....en zo wordt het lijstje met "Things to do" steeds korter! Geniet van elk moment .... en gelukkig voor de "pret-zwembandjes" hoef je geen extra toeslag in de vliegtuig betalen :-)! ........ Blijf genieten!
  8. Annelies:
    10 april 2017
    Veel geluk en succes met al jullie plannen.
    Geniet er van en rust ook lekker uit:-)
  9. Dini:
    12 april 2017
    Hallo Silvia,

Ineens was je al vertrokken..... Ik zal regelmatig op deze blog kijken om te zien hoe het je vergaat.
    Ik wens je een fantastische tijd toe. En nog bedankt voor de fijne samenwerking bij AOC Oost!

Dini