dag 13 - 24 april 17 de eerste werkdag van Richard

24 april 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Vandaag is het de eerste werkdag van Richard spannend voor hem, en ben ik (Silvia) dus voor het eerst op mezelf aangewezen. Eerst maar eens voor het eerst alleen boodschappen doen bij AH die ik zowaar gevonden heb ha ha, missie geslaagd.

Daarna een mooi moment om ons huisje eens even netjes op te ruimen en wat vind je dan? Iets leuks uit Ruurlo....

Leuke berichtjes van onze buurtjes uit Ruurlo  tekenkunsten van Esther

berichtjes van onze buurtjes uit Ruurlo  berichten van buurtjes Ruurlo

We hebben deze in het vliegtuig gelezen met een glimlach op ons gezicht :-).

Gisteravond zijn we te voet naar Captin Don's Habitat gewandeld, ik dacht dat kan best.. dat kan ook best maar.. het was 45 min heen en 45 terug wandelen. En als je dan van die ongelukkige voeten hebt zoals ik (hielspoor)  .... Volgende keer toch maar met de auto denk ik... De pizza was trouwens lekker en het uitzicht op de zee en de enorme Tarpons die dicht aan de kust zwemmen ook..

Ik zal eens zien wat de dag me verder brengt, waarschijnlijk ga ik vanmiddag naar de meneer waar wij onze auto van hebben gekocht om de auto verzekering over te schrijven en betalen.

En misschien nog ff zwemmen in het zwembad, boekje erbij, drankje erbij ik zal wel eens zien..

1. Sabien:
    24 april 2017
    Hallo Sylia, wat leuk om jullie op deze manier een beetje te volgen, mag ik meedoen?Groetjes In@ Hummelink
  2. Helga:
    24 april 2017
    GA JE TE VOET BOODSCHAPPEN DOEN OF MET DE AUTO ) MET GEVAAR VOOR EIGEN LEVEN ....) HOE GOED BESTUREN DE ANTILLIAANTJES DE AUTO ??? WAT EEN LUXE OM ELKE DAG DE ZEE TE MOGEN ZIEN , WAT RUSTGEVEND ZAL DAT ZIJN ..
  3. Silvia Weenink:
    24 april 2017
    Met onze auto boodschappen gedaan, de mensen hier zijn heel hoffelijk, laten je invoegen en ertussen als het druk is. Fijn is dat, maar ik ben niet zo goed in navigatie, druk ik me zachtjes uit. Dus ik verdwaal nogal eens.. gelukkig is het hier niet zo groot.
  4. Mareille:
    26 april 2017
    Wat een mazzel dat je niet te voet op het verkeerde eiland terecht kunt komen, er zijn ergere plekken om te verdwalen