Dag 23 en 24 – 4 en 5 mei 2017 Eten bij de Cuba Compagnie en meer...

5 mei 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Dag 23

Gisteravond gezellig een drankje gedaan met Ronaldhino, was gezellig, bij Havanna Club gezeten en hebben we de sleutel van de berging gekregen.

Havanna Bonaire

Later in de middag zouden Ilse en Edwin aankomen op Bonaire. Op een gegeven moment werden we door Jan (die de huurauto bij Flamingo Airport zou afleveren voor Ilse en Edwin) gebeld.., of wij niet op het airport moesten zijn om Ilse en Edwin op te wachten.. nee dus. Omdat de jongelui hadden aangegeven eerst even lekker te willen acclimatiseren en uitrusten van de lange reis hebben we dat gerespecteerd.

Wat wel grappig was, was dat Edwin ons een fotootje appte van waar ze op dat moment waren,  wij heel toevallig heel dicht  bij waren.  Bij de  supermarkt dus zijn we er heen gewandeld en hebben we toch even hallo gezegd.

Morgenavond hebben we afgesproken en gaan we samen een hapje eten bij de Cuba Compagnie, lijkt ons gezellig.

Dag 24

Naar de belastingdienst om de belastingnummers op te halen. Dat liep prima. Verder nog bezig geweest om allerlei administratieve zaken te regelen, dat viel nog niet mee.. pft het gaat wel wat langzamer dan in Nederland. Gelukkig heb ik tijd.. Op vrijdagmiddag is het overigens geen goed moment om naar de bank te gaan. Tis dan erg druk.

’s Avonds hadden we met Ilse en Edwin op de Boulevard afgesproken bij Karels en zijn we daarna naar Cuba Compagnie gewandeld. Het eten was weer erg lekker.. mmm meloen met parma ham vooraf en dan een heerlijke tonijn medium rare met spicy chilli/limoen kruiden. Het was weer genieten.

voorgerecht meloen met  parmaham Cuba Compagnie  Tonijn Cuba Compagnie

Etentje bij de Cuba Compagnie  Etentje bij Cuba Compagnie

Daarna nog even naar Little Havanna gegaan maar omdat het nog vroeg op de avond was, was de DJ er nog niet. We hebben het niet te laat gemaakt en na een drankje zijn we huiswaarts gewandeld. Nu kan het nog wandelen naar huis.... Vanaf morgen wordt dat anders want morgen is namelijk verhuisdag.

Er is nog iets gebeurd toen ik onder de douche stond, ik stond nl niet alleen.. onder de douche "Richaaaaaaaaaard er zit iets in de douche "!! En aangezien ik zonder bril niet genoeg zie kon ik niet zien wat het was, Richard trouwens ook niet.. Maar goed na opzetten van brillen bleek..

het een heel klein kikkertje te zijn. Rich heeft hem met een plastic bekertje gevangen en naar buiten gezet.

Froggy...

1. Sabien:
    9 mei 2017
    Veel succes met de verhuizing en het zoeken naar werk!
    Groetjes uit Ruurlo
    Jan en Sabien
  2. Silvia Weenink:
    9 mei 2017
    Dankjewel Sabien.. gisteren weer een sollicitatie de deur uitgedaan. Sluitingsdatum is 10 mei, we wachten het af.
  3. Helga:
    9 mei 2017
    Ben je nu ook overdag brildrager ???
  4. Silvia Weenink:
    10 mei 2017
    Hoi Helga, nee ik ben alleen een brildrager voor kleine dingetjes dichtbij en aangezien dit een mini kikkertje was van ongeveer 1,5 cm of zo en ik stond en alleen "iets" kleins op de grond zag bewegen naast de shampo....
  5. JAN ZOETEBIER:
    18 mei 2017
    Leuke berichten. Zie er elke dag naar uit!!