Dag 26 – 27 - 7 en het mysterie is ontrafeld.. en 8 mei 2017

8 mei 2017 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Dag 26  - 7 mei

Zoals jullie weten als je het blog hebt gevolgd was er op zaterdag iets raars gebeurd met het bliksembezoek van Edwin waar ik niks van mocht weten.

Nou dit mysterie is opgehelderd en ik vind het een erg leuk nieuwtje..

Ik kreeg een apje met wat foto’s… En hoe romantisch is dat dan.. op het strand...

Edwin heeft Ilse ten huwelijk gevraagd .. en zaterdag was hij dus hier om Richard om de hand van Ilse te vragen (ook heel bijzonder om mee te maken).

Super, natuurlijk mag hij met onze dochter trouwen, wij zijn heel blij met hem.

Ze zijn zo’n leuk stel samen.

Een gelukkig paar  De Ring

Overigens… Ilse heeft Ja gezegd.

Ze denken ergens volgend jaar te gaan trouwen. En misschien gaat dat wel op Curaçao gebeuren, want daar hebben ze elkaar (nu 11 jaar geleden) voor het eerst ontmoet.

Wij gaan zeker van de party zijn.

Wat een bijzondere dag was dit.

Dag 27 -  8 mei

Vandaag ben ik weer op pad geweest om wat zaken te regelen. De inboedel en de aansprakelijkheidsverzekering laten wijzigen op ons “nieuwe “ adres.

Verder heb ik Ilse en Edwin getroffen bij hun vakantieverblijf, dat ziet er ook top uit mooi hoor.

Daarna hebben we nog een drankje gedaan aan de Boulevard. En hebben de jongelui wat inkoopjes gedaan waaronder wat petten. Zoveel keuze, dan is het moeilijk kiezen. Daarna nog ff naar de duikoutlet gereden Edwin wilde nog een UV surf shirt kopen. Ze gaan morgen kite surfen.  En Ilse wilde nog nagellak kopen, de DA zit daar om de hoek dus dat was makkelijk.

Daarna ben ik naar huis gegaan heb nog even het een en ander opgeruimd en ben ik naar het zwembad gegaan om wat baantjes te trekken. Toen was er nog wel even tijd om de familie nog even het heuglijke nieuws te appen. En toen was het al weer tijd om Rich op te halen van zijn werk.

Nog even wat foto’s van de uitzichten..

Uitzicht op Sergu Largu  Nog meer uitzicht

‘a avonds hebben we natuurlijk weer heerlijk buiten gegeten. En zo is er weer een dag omgevlogen.

1. Betsy:
    9 mei 2017
    Wat een leuk nieuwtje. Gefeliciteerd allemaal
  2. Silvia Weenink:
    9 mei 2017
    Hoi Betsy, dank voor je bericht.
  3. Joost:
    9 mei 2017
    Jee wat leuk en gefeliciteerd en wat lijkt jullie dochter op jou! hier wel blauwere luchten :)
  4. Femke:
    9 mei 2017
    Gefeliciteerd Edwin en Ilse, heel leuk nieuws!

En leuk om je verhalen te lezen Sylvia!
  5. Helga:
    9 mei 2017
    Vlgs mij de 1e kleindochter van ma die gaat trouwen . Daar had ze vast heel graag bij willen zijn .
  6. Linda Wezinkhof:
    9 mei 2017
    Wat een leuk nieuws! En de nieuwe woning ziet er ook goed uit. Lekker hoor!
  7. Arie:
    10 mei 2017
    Hallo Richard en Silvia, wat een leuk nieuws!! We zijn heel erg blij dat Ilse ja gezegd heeft en dat ze onze schoondochter wordt. Als ze trouwen op Curacao zijn we ook van de partij. Wij waren 11 jaar geleden getuige van hun prille liefde. Leuk
    vooruitzicht! Hartelijke groeten en succes in jullie nieuwe huis. Groetjes Arie en Renée
  8. Ania:
    Super! Gefeliciteerd allemaal!
  9. Gerrit Essink:
    10 mei 2017
    leuk! en wat romantisch gebracht.
  10. Silvia Weenink:
    10 mei 2017
    Wat leuk om jullie berichtjes te lezen. "Ons" nieuwe huis bevalt ons prima, helemaal super, lekker op de wind en we eten iedere avond onze warme hap buiten :-).
    En Joos, tja het gras is altijd groener/blauwer bij de buurman ;-)
  11. Silvia Weenink:
    10 mei 2017
    Lieve mensen, dank voor jullie leuke reacties :-) . "Ons" nieuwe huis bevalt ons prima, heerlijk iedere avond eten we onze warme hap buiten op het terras.
    Enne Joost, tja het gras is altijd groener/blauwer bij de buren ;-).
  12. Wilma:
    11 mei 2017
    Even een inhaalslag gemaakt om weer op de hoogte te zijn. Erg leuk allemaal met prachtige plaatjes. Geniet van het bezoek van Edwin en Ilse ( en gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk Edwin en Ilse).
  13. JAN ZOETEBIER:
    18 mei 2017
    Ilse komt mij bekend voor?
  14. Silvia Weenink:
    19 mei 2017
    Hoi Jan, dat klopt dat ze je bekend voor komt, ze heeft toen ze HBO facility management studeerde even kort (weekje) snuffelstage gehad bij jou op het werk.