Flamingo's in een tuin en ik heb een mooi cadeautje van Liesbeth gehad..

3 februari 2018 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Ik wist dat er in de stad bij iemand Flamingo's in de tuin staan, geen plastic of beton maar echte! Ik kon het niet laten om er wat foto's van te maken..

Flamingo's in de tuin...  Flamingo's deze staan bij mensen in de achtertuin in Kralendijk.

bij de Queen Angels had Liesbeth me verteld dat toen ze aan het snoeien in haar tuin was ze een kolibrie nestje had ontdekt, met 2 jonge kolibrietjes erin. Het nestje is net iets groter als een walnoot..

Nestje met 2 jonge kolibries van de zijkant gezien zo schattig.. Nestje met 2 jonge kolibries en dan iets groter dan een walnoten dop....

Kolibri, moeder met kind bij Lies mogen maken mooi!  Prachtige Bougainville in de tuin bij Lies.

Ik heb haar gevraagd of ik langs mocht komen om er wat plaatjes van te schieten.. en oh wat mooi is dat om het van dichtbij te mogen bewonderen, zo schattig. Pap of Mam kolibrie kwam ook nog even bij haar kindjes kijken.

Naderhand hebben we bij Liesbeth en Carel thuis nog even lekker zitten kletsen onder het genot van een drankje. En genoten van alle suikerdiefjes, musjes en andere kleine vogeltjes die heel dicht bij kwamen. Nu waren de voorzieningen ook goed ,want voerbakjes en ook een vogelbadje stonden klaar voor de gevederde vriendjes, erg leuk om naar te kijken. Het was een gezellige middag.

Op de terugweg naar huis zag ik ook nog een stel parende vlinders en een leuk papegaaitje.

En dan ook nog parende vlinders.. soms heb je geluk...  Vlinders.. samen mooi plaatje.

Nog een cadeautje.. onderweg naar huis zien we hem zitten en wat kleurt het mooi met de bloemen.

Ja je kunt hier echt mooie dingen zien.

Mooie schildering van een schildpadje..

1. Lydia & Jan:
    21 februari 2018
    Wat een prachtige foto'S weer. Genieten nog steeds van deze blog.